duminică, 5 iulie 2015

O zi din viara mea alaturi de Rexona

Abia acum de umpic de timp mi-am dat seama cat de agitata a fost perioada care tocmai a trecut de curand, mai mult pe plan psihic decat fizic. Ultima sesiune din facultate, pregatiri pentru licenta, nervi intinsi la maxim, alergaturi in stanga si in dreapta dupa copertat, printat licenta si asa mai departe. Orice student proaspat iesit din facultate stie ce inseamna tot ce spun aici. Stiu ca dupa ultimul examen - licenta mai exact - mi-a luat doua zile sa imi revin din stres si emotii. Dar vorba aceea, bine ca a trecut, nu? :-)
In fine, ar fi cazul sa nu ma mai plang si sa ma gandesc ca orice emotie e constructiva si prinde bine. Tot ce nu te omoara iti ofera un pas inainte si cu atat mai mult terminarea unei facultati. Iar acum ca totul a revenit la normal si pentru ca vara e lunga, si consider ca abia a inceput, as vrea sa incep prin a spune cam cum arata o zi de vara din punctul meu de vedere.
Cum mi-am dat seama cat de importanta e o viata sanatoasa incep ziua prin micul dejun cu fructe, chiar nu stiu cum faceti voi, dar un lucru e sigur, vara explodeaza fructele, iar eu nu ma pot abtine sa nu iau din fiecare. Se intampla mai tot timpul ca nici nu termin bine sa golesc bolul de fructe ca deja e stabilit traseul care vreau sa il parcurg pe bicicleta. Deobicei trec cam doua ore pana sa imi dau seama ca a trecut ceva vreme de cand am plecat de acasa. In tot acest timp nu fac doar sa ma plimb, ci una dintre pasiunile mele este fotografia. Aparatul meu foto e intotdeauna prezent.
Odata ajunsa acasa, fac un dus, pregatesc pranzul, apoi incerc sa ma decid daca merg la bazin. Trebuie sa recunosc ca imi este dor de acest sport si tocmai de aceea m-am mai si dus uneori ( asta cu toate ca imediat voi merge la mare, nu e problema ). Oricum, in caz ca nu, ma odihnesc si mai spre seara sunt chemata pt o alta tura cu bicicleta alaturi de cea mai placuta companie ( prietenul meu ) si la final ne oprim la o cafenea unde ne racorim.
Totusi in zilele in care nu ies cu bicicleta deobicei prefer sa ma relaxez citind o carte, dar partea cea mai buna e cand termin una de citit si realizez ca trebuie sa ma invart intr-o librarie dupa alta. E acelasi sentiment care cel mai probabil il au, in general, doamnele/domnisoarele cand merg la shopping dupa haine, farduri si asa mai departe. Bine, recunosc, imi plac si mie aceste lucruri, dar am constatat ca dau mai multi bani pe carti.
Avand in vedere ca urmeaza si pentru mine vacanta la mare si acolo o zi normala din viata mea ar fi gen dimineata plaja, inotat, inapoi in camera, dus, plimbari, iar plaja seara, apoi iar inapoi in camera, dus, si intr-un final nelipsita plimbare de seara prin oras, in special pe faleza.
Si ca tot am mentionat excursia din vara aceasta si faptul ca in general am ajuns sa fac oarecum destul de mult sport Rexona a venit pe piata chiar la fix cu o tehnologie inovatoare in ceea ce priveste protectia impotriva transpiratiei si care ofera prospetime indelungata. Este vorba despre un fel de microcapsule care activate de miscare.
Rexona este primul antiperspirant din lume care contine microcapsule activate de miscare si asigura protectie eficienta si senzatie de prospetime pe parcursul intregii zile.
Aceasta tehnologie inovatoare se numeste MotionSense care se activeaza la fiecare miscare. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare miscare pe care o faci pentru a te bucura de o senzatie de prospetime indelungata. Orice pasiune ai avea, Rexona cu aceasta tehnologie te ajuta sa faci fata oricarei provocari din fiecare zi.
Pagina lor de facebook este chiar aici: https://m.facebook.com/RexonaRomania?_rdr
Dati un like pentru a va tine la curent.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu